Loading…

… egentlig status fortiden….

….samtidig mens vi i tillegg venter…

….på

feks

B-lymphocyte depletion with rituximab induction and maintenance in CFS/ME. A multicenter, randomized, double blind, placebo-controlled study!!

4 kommentarer om “Loading…

  1. catalyzator

    Samme her … jeg vet snart ikke min arme råd hvordan jeg skal klare å «holde fortet» fra dag til dag… Kroppen er tydeligvis utkjørt og har ikke flere reservegir å sette inn lenger uansett hvor mye jeg prøver og som kjent «uten mat og drikke duger helten ikke» og det er møtt veggen her nå. *sukk* … …. loading …

  2. En slik kosepute hadde vært fint å ha, tror jeg. Ikke for min del men den snakker jo litt til omgivelsene. Jeg kunne lagt den utenfor døra som en slags myk beskjed til omgivelsene om hvordan situasjonen er.

    Håper dagene ellers er rimelig gode og at ladingen fungerer sånn noenlunde!🙂

  3. Hopeful

    Ja, en sånn en hadde vært fint. Det lades her også – mens mann og barn er bortreist noen dager. Innimellom hvilestundene koser jeg meg med litt tegning og maling – kjøkkenbordet er forvandlet til et herlig rotete hobbyverksted. MEN det tapper energi det også,merker jeg – men jeg tar mine små doser………en liten stund hver dag… herlig å kunne skape litt….
    Ikveld kommer mine kjære hjem igjen, alltid et sjokk å møte alle lydene igjen……………. Men gleder meg,selvfølgelig, til å få alle mine rundt meg igjen!
    Håper du har gode,levelige dager!

    klem

Legg igjen en kommentar

