Dagens Hverdagsfilosofi og blogganbefaling: Houston, we have a problem!

«Nye prioriteringer betyr ikke nødvendigvis at man gir slipp på alle tidligere mål. Man må se på hva som er viktigst i øyeblikket. Hvis situasjonen endrer seg en gang i framtiden kan man fortsette å jobbe mot de målene man tidligere hadde. Det kan også hende at man da har fått ett nytt perspektiv på livet og at det som en gang var veldig viktig nå er blitt erstattet av andre ting.»

Bloggeren Onkel Johnny har en unik og fantastisk formidlerevne og denne bloggposten setter perspektiv og er refkterende hverdagsfilosofi.

Hele bloggposten kan du lese her

Takk Lord O’ J😀

7 kommentarer om “Dagens Hverdagsfilosofi og blogganbefaling: Houston, we have a problem!

  1. Så flott!🙂

    Jeg har foresten funnet ut at det er en *Liker* knapp på WordPress. Jeg har jo visst om den, men hjernetåka har ligget tykt utover i lange tider så jeg har ikke tenkt over at den kan brukes.

    Så har jeg også lagt merke til at du bruker mange *tags* på postene dine. WordPress anbefaler ikke mer enn 4-5 stikkord knyttet til hver post og jeg har vel holdt meg til det. Du bruker jo mange, men så er jo postene dine annerledes og mer sammensatt enn mine. Lurer på om det har noen praktisk betydning for indekseringen om man har 5 eller 50? Man skulle tro flere ville være bedre men WordPress sier de ser på det som spam hvis man bruker mange?

    Jeg holder på å lese meg igjennom artikkelen om fordøyelsesproblemer. Må ta litt om gangen så jeg forstår alt.
    🙂

    1. 😀

      Ja e vel litt «sånn» med tags æ da. Noen ganger kan det nu vel neppe kalles stikkord engang😆

      Som hele setninger…. flere av bloggpostene er serier eller tema og da blir det copy and paste opplegg – driver enøk på høyt nivå!! Har ikke fått noen klage fra wordpress..

      Likerknappen e ME-vennlig når en ikke er helt i kommentator-modus

      Din blogg e virkelig verdt å skryte av med bloggformat, kreativitet og oppsett – æ blir helt rar hihi… blank i øya – den e pen!!

      min e litt sånn – tja… feks så søker en opp via arkivet feks så kommer bloggpostene opp hele og det er ikke mulig å få de i sammendrag – ikke generellt heller. Bare på rss funksjon. Pug-in muligheter uten domene er jo heller sparsommelig. På den andre siden e æ jo grønning enda og ting tar jo sånn tid med å finne ut av dill-dall når en har for mye dill-dall ehh mhm..

      Æ håper virkelig at den derre tåka letter fordi du sitter jo på så mye nyttig😀
      😉 litt om litt og trægt går det…
      :mrgreen: du ville sikkert ha kledd flosshatt!!

  2. Julian

    Hei. Fin artikkel. Prøvde meg på en kommentar på onkel johnnys blogg, men kom ikke igjennom…det har gått fint før. Hmm..må jeg være tilknyttet /registrert som medlem noen steder?

    1. Heia😉

      Er det første gang du legger inn en kommentar der? Hvis ja så har mange det slik at en må godkjenne kommentaren første gang. Etter det kan en skrive kommentarer uten at bloggeier godkjenner, såfremt en ikke legger inn ett X-ant linker.

      Noen blogger har godkjenning av alle kommentarer og andre blogger igjen har andre systemer.

      Dersom du ser kommentaren din og det står «venter på moderering» så ligger den der på vent til bloggeier er på bloggen sin og godkjenner den.
      😉 så det kan være en forklaring at OJ ikke har vært på nett i dag?

  3. Julian

    Takk f svar, men det du nevner her er jeg kjent med. Jeg har skrevet et par kommentarer tidligere til onkel Johnny. Nå, imidlertid får jeg beskjed om at jeg kommenterer ved bruk av min wordpress konto, Facebook eller Twitter…er ikke registrert på noen av stedene.. Får altså ikke skrevet kommentaren. Jeg er ingen kløpper på tastaturet, i motsetning til deg…:-))) så kan hende er jeg helt på jordet… Det er ihverfall ikke ditt problem, mhj. Du har sikkert nok med ditt… Jeg finner vel ut av det. En god dag, ønsker jeg deg!:-)))

    1. Okei… her for en tid tilbake hadde wordpress ett teknisk problem med det du sier. Ja så litt underlig at du ikke fikk samme beskjed her?

      Det ble etterhvert rettet opp i, så da må wordpress bli frisk av en samme barnesykdom igjen tydligvis.

      hmmm…

Legg igjen en kommentar

