Blogganbefaling: Tarisol unike samling av «islandskap»

Bloggeren Tarisol har ett lidenskapelig forhold til fotografi og abstrakte bilder. For min del er det vanskelig å plukke ut favoritter – der er så mange å velge mellom. Ryktene sier at der kommer mer…..😀

Dette bildet finner du her

Du vil ikke gå glipp av denne nytelsen av kunstneriske uttrykk og utfoldelse og norsk natur!

Masse mere finner du her

**😀 **

6 kommentarer om “Blogganbefaling: Tarisol unike samling av «islandskap»

  1. Takk for anbefalingen! Sånt gleder. Ja, det kommer mer utover høsten og vinteren. Planen var jo og jobbe videre med is motiver og annet som ligger på vent i hodet, men så var det denne ME’n da.

    Vel vi får se. Takk skal du ha, sette stor pris på anbefalingen.🙂

    1. Velbekomme tarisol! Bildene er jo spektakulære jo😀

      jada vi får nu jobbe i den farta som er mulig vi da – sånn e livet😉

      take care and keep up the goood spirit❤

  2. Nå føler jeg egentlig at det blir litt rot med forskjellige navn jeg har. Egentlig ville jeg brukt TaS når jeg kommenterer rundt om på diverse foto og ME blogger, og ikke tarisol. Det er litt dumt at jeg ikke følger med på det. Jeg får finne en løsning på det. Hehe…Surre gjør jeg nå uansett!

    1. Hei😉 Vi du at æ skal redigere kommentaren din, med nick og din andre e-post?
      😆 jepp du ødelegger jo din egen kommentarstatistikk her hehe…

      Det har kommet en ny duppe-ditt på wordpress, hvor de mest kommenterte kommer opp i oversikten i kontrollpanelet. Her inne om æ tar de fem mest kommentatorene, bortsett fra mæ sjøl, så er tre gutter og to jenter… og du er jo flinkest og har stort forsprang… takker for det😀

      1. For min del kan det bare stå som det er. Den e-post adressen er bare et online alias til den jeg bruker til vanlig. Måtte lage det siden jeg har hatt blogg før og brukte opp e-post adesssene mine, som man ikke kan bruke igjen om man lager ny blogg.

        Hehe.. Hadde jeg bare sagt noe klokt liksom…

Legg igjen en kommentar

