~SerendipityCat~ blogginnlegg anbefalt av VG nett “Bra Blogg” – Gratulerer!

~SerendipityCat~ blogginnlegg “Syk? Ikke tenk på det, så blir du bedre” ble hedret som ett anbefalt blogginnlegg i VG nett “Bra Blogg”! Les historien om Tommy som er rammet av post Lyme og blir verken trudd eller utredet og behandlet for sin sykdom. Cath har satt ord og dagsorden på denne saken!

Syk? Ikke tenk på det, så blir du bedre

Posted on 24/06/2011 av~SerendipityCat~

*****

Noen lignende innlegg:

Veileder for Diagnostikk og behandling av Lyme Borreliose i den offentlige helsetjenesten

Flått er ikke flott – Norske helsemyndigheter tar ikke Borreliose-pasienter på alvor!

*****

3 kommentarer om “~SerendipityCat~ blogginnlegg anbefalt av VG nett “Bra Blogg” – Gratulerer!

    1. Jepp! masse finne blogginnlegg å finne ser u😀

      http://www.facebook.com/lesernesvg

      Det er jo en ære å bli hedret for bra blogg og bloggpost – noen setter pris på arbeidet og enda flere kan lese….

      Gratulerer lisj pia❤

      Fy flate for en behandling Tommy og familien har fått – for noen uttalelser!!! Vi har jo hørt masser av historier, men de er nu så hårreisende hver gang at huff😦

      1. Gøy! Nå så jeg det på Facebook-siden.🙂

        Ja, det stikker i meg og jeg blir fysisk uvel hver gang jeg hører om slike historier. Vel har jeg hatt mine opplevelser jeg også, men ikke av en så systematisk og krenkende art som dette. Det kan jo være nok til å drive enhver utenfor stupet!

        Vi har et ansvar tenker jeg, for å løfte frem slikt og forsøke å peke på hvorfor dette er feil. Slik at kanskje andre pasienter og familier som søker og leter, finner ut at «det er visst ikke bare meg/oss». Akkurat den oppdagelsen var svært viktig for meg, da jeg ble syk. At det fantes andre der ute med de samme erfaringene, plagene og tankene – og at de delte av dem. «Pay it forward», er det vel noe som heter?

        Ønsker deg en god søndagskveld!

Legg igjen en kommentar

